ps2pdf a PDF na WWW strankach

Ing. Zdenek Havranek, HAF havranek na sea-cv.cz
Středa Březen 5 14:04:19 CET 2003

Plugin.

> Ona bude chyba v locales toho programu Acrobat Reader...
> při otevření některých dokumentu to padalo na hubu stačilo před spuštěním
> Acrobat Readeru do jeho skriptu kterým se spouští nastavit proměnné
LC_ALL=C
> a vše OK - nevím jaký plugin používáte ale nebude chyba také v něm ??

Ne, ne, ne - nejedna se mi o Acrobat v Linuxu, ale pod MS woknama.

Samotne PDF je dobre, jen pri stahovani z WWW mi Acrobat zobrazuje chybove
hlasky a ne to co ma.
Jine PDF i z webu ukazuje dobre, predpokladam problem v nejake optimalizaci
toho PDF.

Adobe Acrobat Reader 4.05c 0705 16:28 (5.0 nemam rad, nektere typy fontu
vykresluje zretelneji hure citelne)
W2K 5.00.2195 SP3, MSIE 6.0.2800.1106

HAF