Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 5 16:40:49 CET 2003

: Odesílatel: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
: snad to este je pripustne. Hladam operacny system, ktory:
: - ma read-write podporu NTFS

NTFS, ale ktere verze?

: - vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD

to windowsy umi taky (W2k+)

: - existuje pren rozumny antivirovy program (vie odvirovavat a je
aktualny)

AVG, jinak vy uz jste na Linuxu chytnul vira? Ja teda ne a o nikom nevim.

: - mal by vediet cachovat disk (nieco ako SMARTDRV pre DOS)

Linux to umi jaxi "by default", ale to snad vite

: - aspon trocha dokumentovany, aby som to bootovacie CD vratane antiviru
vedel
:   vytvorit

Linux je... A antivir netreba

: - kludne aj komercne
:
: Moj doterajsi prieskum je bohuzial negativny:
: - linux nevie rw NTFS v dostatocnej miere
: - pre dos je tiez len readonly NTFS driver

Neni pravda, za penize pro DOS je RW (videl jsem to nekdy na strankach
Volkov COmmanderu nebo kde)

: - vsetko pre w2k/xp, co som nasiel, vyzaduje mat na harddisku pocitaca,
na
:   ktorom sa to spusta, funcknu instalaciu 2k/xp => nedokaze bezat z CD.

Hmmm... napad. A co takhle CD ála knoppix, kde bude vmware pod kterym se
pusti image s NT? A disk bude moutnuty do toho vmware?

JL.