Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Středa Březen 5 21:27:12 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 03:44:19PM +0100, Miroslav BENES wrote:

> No jo, ale jaky FS by se mel pouzivat pro sdileni (objemnych)
> dat mezi linuxem a Win ? Vzhledem k tomu, ze nevim o zadnem
> spolehlivem a _bezproblemovem_ ovladaci pro RW pristup z Win na
> ext2/ext3, zbyva uz jedine FAT32. A schvalne si zkuste udelat
> partisnu s FATkou velkou napr. 160 GB. Kdyz se tam neco stane,
> neda se to nijak opravit. Z linuxu bych se neodvazil spustit
> fsck.vfat (pokud me pamet neklame, nebylo to doporucovano - a
> myslim ze primo v teto konferenci) a pro zmenu scandisk pod Win
> se zhroutil, kdyz uvidel tolik GB pohromade.

> [...]

Pro prenaseni dat pouzivat FAT32 na 120GB disku. Krome nizkeho vykonu
(tj. urcite to nepouziju na live-data) jsem nezaznamenal nejake potize.

Pokud chcete sdilet takove mnozstvi dat, budete mit pravdepodobne na
to, abyste je umistil na nejaky server se Sambou (a pak budete mit po
problemech).

Ovsem pro 137GB a vic budete potrebovat ATA100 radic, takze rovnou na
nejake P200 to dat nepujde.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz