Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Březen 6 15:42:21 CET 2003

> Pro prenaseni dat pouzivat FAT32 na 120GB disku. Krome nizkeho vykonu
> (tj. urcite to nepouziju na live-data) jsem nezaznamenal nejake potize.

Ja jsem zaznamenal - pokud Wokna padnou a FATka je
neknzistentni, nikdo to nedokaze opravit. Slo to dokud byly
svazek o velikosti 120 GB (RAID0 pres 2x 60GB). nejde to pro 160
GB (RAID0 pres 2x80 GB)

> Pokud chcete sdilet takove mnozstvi dat, budete mit pravdepodobne na
> to, abyste je umistil na nejaky server se Sambou (a pak budete mit po
> problemech).

Nerozumime si - ja mluvim o jedinem stroji (bez site),
provozovanem v dual-boot rezimu - chvii linux, chvili Win98.
A pozadavek je, aby oba tyto systemy mohly pristupovat ke
stejnym datum. A prave pro tenhle pripad hledam reseni, ktere by
umoznilo obema systemum bezproblemovy RW pristup - staci bez
pristupovych prav.

> Ovsem pro 137GB a vic budete potrebovat ATA100 radic, takze rovnou na
> nejake P200 to dat nepujde.

Radic je MB a je to PROMISE s podporou ATA133, takze toho bych
se zatim nebal.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s