USB fotoaparat 2 - delsi...

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Březen 5 22:27:01 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 09:31:59PM +0100, Peter Cernoch wrote:

> Mar  5 21:12:15 localhost /etc/hotplug/usb.agent: ... no modules for USB
> product 4a5/3003/100

Vypadá to, že si s tím foťákem nerozumí. Zběžně jsem se podíval na web
BenQ a nenašel jsem tam naprosto žádnou zmínku, že by DC-1300 podporoval
standard USB Storage. Navíc jsou tam ke stažení drivery pro Win2K a WinXP,
což je podezřelé, protože tam by foťák připojovaný jako USB Storage žádné
drivery potřebovat neměl. O Linuxu jsem tam taky nenašel ani slovo.

                                                           Michal Kubeček