USB fotoaparat 2 - delsi...

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Březen 5 21:31:59 CET 2003

Dekuji za odpoved, bohuzel jsem na tom stale stejne
(docela mne to mrzi, nebavi mne kvuli jedine veci
restartovat do jineho systemu).

 > Ja mam pouze v /etc/modules:
 > scsi_mod
 > uhci  (na jinem stroji mam zase usb-uhci, jinak to neslo)
 > usb-storage

Zkusil jsem pouze to co mas Ty ale nepomohlo.

 > usbdevfs nepouzivam (ani nevim jak :-)
 > Co vlastne dela ten mount? Ty pouzivas devfs?

... musim se priznat ze nemam nejmensi tuseni k cemu je to
dobre. Jednoduse jsem prolezl vsechno co jsem na internetu
nasel a prakticky vsude se uvadelo ze je nutne udelat zmineny mount.

Bohuzel uvedenemu moc nerozumim, usb zarizeni pouzivam v linuxu
poprve v zivote a jsem trochu zklamany.
Ale protoze to funguje vsem krome mne tak bude zrejme problem
na moji strane, jenze kde?!?!?!

 > To je zajimave, zadnou takovou hlasku nedostanu - zadny
 > hotplug daemon se mi nestartuje... a presto mi to funguje
 > :-)

Kdyz natahnu vsechny moduly (usbcore, usb-storage, usb_uhci nebo uhci,
scsi_mod, zkusel jsem i Tvuj sr_mod) vypisou se mi do /var/log/messages
prislusne hlasky a po pripojeni zarizeni do usb (zkousel jsem oba
dostupne porty) sahodlouhy vypis koncici

Mar  5 21:12:12 localhost kernel:       bmAttributes        =   03
(Interrupt)
Mar  5 21:12:12 localhost kernel:       wMaxPacketSize      = 0001
Mar  5 21:12:12 localhost kernel:       bInterval           =   01
Mar  5 21:12:15 localhost /etc/hotplug/usb.agent: ... no modules for USB
product 4a5/3003/100

Mozna je problem v tom hotplug daemonu, nemas nahodou predstavu jak jej
vypnout?

Kdyz po pripojeni fotaku zkusim

# more /proc/scsi/scsi

ziskam odpoved :

Attached devices: none

Kdyz mam aktivni ZIP-ku, tak je tam ona ale ted ji mam
deaktivovanou - tj. nejsou natazene moduly
/sbin/insmod parport
/sbin/insmod parport_pc
/sbin/insmod ppa

Mozna by to chtelo zkusit jine storage zarizeni, ale
nic jineho nemam k dispozici :-(

 > Pote - hlasky pri pripojeni fotaku (a zapnuti!!! :-)

Stejny vysledek pri zapnutem i vypnutem fotaku (automaticky se zapne
kdyz jej vypnuty pripojim na usb).

 > Muzes vypisy vesele porovnavat ;-)
 >
 > Zdravi
 > Lada Dobias

:-) Spis muzu uprimne zavidet uspesnost :-)

Bohuzel mne nenapada co dal.
K jinemu linuxu na pc s usb nemam pristup takze to ani nemuzu
overit na jinem stroji.

Moc dekuji a jestli nekoho neco napadne, ozvete se.

Petr