ipchains + NAT a www server uvnitr

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 5 22:53:30 CET 2003

> Az prijde zpet HW router (co je momentalne v reklamaci, protoze ztracel
> pakety az 15%), znovu se ten pocitac odstavi. Pak si ho asi od souseda
> vezmu do parady a neco na nej zkusim natocit. Predbezne uvazuji o Gentoo
> Linuxu, ale jeste jsem se na nej ani nepodival (cekam na novy server v
> praci) a ve finale vyhraje to, co bude umet zahajit instalaci primo z
> HD.

Jako ne uplne zacatecnika v linuxu me instalator na distribuci zajima asi
ze vseho nejmene. Staci mi, kdyz si muzu nekde (kdekoliv) vyrobit nejakou
minimalni instalaci, tu zkopirovat na disk, na kterem to ma ve finale byt,
a pak uz si muzu vse dodelat "na miste".

Bezne jsem takto pripravoval nekolik pentii a 486, ze kterych mely byt
servery, protoze instalace primo na nich bud mela problemy s pameti nebo
dokonce prosla, ale to pak bylo silene pomale. Pritom kdyz jsem to delal
na nadupane masine, tak jsem to zvladnul rychleji i s kompilaci
optimalizovaneho kernelu a glibc.

-- Honza Houstek