LILO na ctvrtem disku

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Březen 6 08:39:49 CET 2003

Zdravim,
mam takovy zajimavy problem s LILO. Uznavam ze moje konfigurace neni
typicka a ze jsem mozna spravne nepochopil co se pri bootu deje.

Mam externi PCI IDE radic a v BIOS Setup mam nastaveno boot ze 'SCSI'.
Cili boot zacina na hde. hda je suplik a hdc je CDROM.
Kdyz jsem nedavno sestavil nove jadro a spustil lilo, nemohl jsem
nabootovat, konci to na LI. V lilo.conf je boot=/dev/hde a
root=/dev/hde4. lilo mi pri prepisovani MBR napise warning: not
on first disk.

Je pri vlastnim bootovani [tehdy kdyz je u vesla BIOS] hde jeste
stale hde nebo se maskuje za hda? :) Pripominam ze bootovani mam
nastavene ze 'SCSI', coz je vlastne IDE :).

--

                                     Jan Klügl