OT: Tablet Wacom Volito

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Březen 6 08:13:48 CET 2003

Dobry den,
pred asi mesicem jsem se tu ptal na zkusenosti s uvedenym tabletem a
nasledne v soukrome korespondenci jsem jednomu clenu konference slibil
poslat info o tomto tabletu, az jej vyzkousim. Ale jeho adresu jsem
nezachoval, odpovidam tedy sem, treba to zaujme i jine...

Tablet wacom Volito (treba www.volito.cz) funguje. Ovladace i s popisem
jsou na http://linuxwacom.sourceforge.net/. Trochu jsem badal nad tim,
co mam mit v jadru (to v popisu neni uplne jasne), zajemcum odpovim.

Mam jeste drobne prace pred sebou - musim spravne nastavit velikost
pritlaku pro Xy a presvedcit gimpa, aby umel prilak pouzivat. Ovladac
informace o pritlaku pera dodava (512 urovni)...

Pro informaci ostatnim:
jedna se o maly (A6) tablet, obsahujici pero a mys. vse je napajeno z
USB, zadne baterky se nikde nestrkaji. Jediny kablik vede od "podlozky"
tabletu do USB. Skutecna aktivni plocha je mnohem vetsi nez ta vyznacena
a zabira skoro celou plochu tabletu. Nevyhodou muze pro nekoho byt to,
ze pero ma aktivni jen jeden konec (nema eraser) a je na nem jen jedno
tlacitko (chova se jako prave tlacitko mysi). A mys je jen
dvoutlacitkova (zadne kolecko atd.).
Naopak vyhodou je jasne cena (nizsi nez letopocet ;-) ).

--
Vladimír Náprstek