OT: co je aplikacny server?

Čtvrtek Březen 6 11:36:10 CET 2003

xyzz na zoznam.sk píše:
> Zdravicko...
>
>   1. co to vlastne je aplikacny server?
gg:application server
vám poví například, že:
Orion Application Server is a pure java full-featured application-server...
Zope is a unique software system: a high-performance application server...
Oracle Application Server provides an architecture for developing...
Enhydra is the world's first open source Java/XML application server...
JBoss/Server is an Open Source, standards-compliant, Enterprise JavaBeans
application server...
The Sun[tm] ONE Application Server 7... (čili pro změnu hardware)
atd.

V LDP se dočtete mj.
Aplikační program: Software, který dělá něco užitečného. Výsledek používání
aplikačního programu je v podstatě důvodem zakoupení počítače.
Takže paralela: aplikační server = užitečný server?

>   2. existuju webservices pre bsp?
gg:webservices for bsp
Poznámka pro staré struktury, které jiné vysvětlení zkratky nenapadlo:
business service provider. Příště nebuďte tak stručný.

>   dik (za odpoved na moje debilne otazky)
	No, otázky fakt nic moc. Google ale odpovídá každému, kdo umí klást
otázky. Podobně to bude i v této konferenci.