OT: co je aplikacny server?

xyzz na zoznam.sk xyzz na zoznam.sk
Pondělí Březen 10 21:57:13 CET 2003

Zdravicko...

Thursday, March 6, 2003, 11:36:10 AM, you wrote:

> [...]
ZP> Oracle Application Server provides an architecture for developing...
ZP> Enhydra is the world's first open source Java/XML application server...
ZP> JBoss/Server is an Open Source, standards-compliant, Enterprise JavaBeans
ZP> application server...
ZP> The Sun[tm] ONE Application Server 7... (čili pro změnu hardware)
ZP> atd.

ZP> V LDP se dočtete mj.
ZP> Aplikační program: Software, který dělá něco užitečného. Výsledek používání
ZP> aplikačního programu je v podstatě důvodem zakoupení počítače.
ZP> Takže paralela: aplikační server = užitečný server?
to je pokne ze ich poskytuje tolko firiem a su vyhradne
high-performance a full-featured ale mna skor zaujmalo co to je a na
co to je. clovek sa s tym (slovnym spojenim) stale stretava ale co to
je? tam smerovala otazka

ZP> gg:webservices for bsp
ZP> Poznámka pro staré struktury, které jiné vysvětlení zkratky nenapadlo:
ZP> business service provider. Příště nebuďte tak stručný.
Brainfuck Server Pages

ZP>         No, otázky fakt nic moc. Google ale odpovídá každému, kdo umí klást
ZP> otázky. Podobně to bude i v této konferenci.
nabudece :)

[To: Zdenek | From: xyzz <mailto:xyzz na zoznam.sk> | 6. marca 2003 21:40 | gg: 1105371]
[RedHat 7.3 | 2.4.18-3 | grub | kde3 | AMD-A2000+ 256RAM ATI-R8500]