znak "6c" na konzoli

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 6 12:04:41 CET 2003

Dne čt 6. březen 2003 11:32 jste napsal(a):
> Zdravim
>
> Mam nainstalovany RH 8.0 a stala se mi vec, ktere nerozumim. Mam zde nejake
> webove stranky (vytvoreno v golive). Ve vsech souborech je cestina a
> windowsove konce radku. Pokud chci nektere soubory editovat v editoru JOE,

Sám píšete windowsovské konce řádků a pak se divíte co to vyvádí ???
Třeba je převést na normální linuxovské :-)
A ještě RH 8,0 pracuje v UNICODE a tak co to udělá je ve hvězdách.

Skuste soubor převest pod linux a překódovat do unicode a bude po problému.
:-)

> [...]
> ze to dela i apache (kdyz pouziju napriklad more tensoubor.html, tak more
> naprosto zmagori). Ve spouste nahodnych souboru je pak videt na zacatku
> znaky "6c" (ve skutecnosti tam ale nejsou). Mam pocit, ze se jedna o
> soubory, ktere obsahuji nejakou konkretni kombinaci znaku (nevim jakou). Na
> webu jsem dohledal, ze se jedna o nejaky bug, ale nepochopil jsem to a asi
> to neni tento pripad. Podle me to neni bug, ale nekde nejake nastaveni
> souvisejici s lokalizaci systemu (pouzivam jej anglicky). Nestalo se vam to

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |