znak "6c" na konzoli

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Čtvrtek Březen 6 13:40:45 CET 2003

> Sám píšete windowsovské konce řádků a pak se divíte co to vyvádí ???
> Třeba je převést na normální linuxovské :-)

To me take napadlo, ale bohuzel to tim neni.

> A ještě RH 8,0 pracuje v UNICODE a tak co to udělá je ve hvězdách.
> Skuste soubor převest pod linux a překódovat do unicode a bude po
> problému. :-)

To neni dobry reseni. Stranky jsem uploaduji kdejaky uzivatele a nelze jim
vysvetlovat, ze si neco maji prekodovat. To by se asi nikomu nechtelo. Musi
to mit jine reseni. Napriklad s normalni html stranku neni problem, ale
vadi to napriklad pri interpetaci php.

"6c" vypisuje u tech souboru i "cat", ale napriklad MCcko to zvladne v
pohode.

	Martin Dostal