bind a chroot

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Březen 6 12:23:12 CET 2003

On Thu, Mar 06, 2003 at 12:16:53PM +0100, Pavel Kraus wrote:

> Pak jsem dostal radu, ze binarka nemusi v tom $CHROOT byt, tak jsem ji zkusil
> spustit z /usr/bin (knihovny jsem dal do /usr/lib), a najednou to slo.
>
> Jenom porad nechapu proc. A nechapu, proc jedna z knihoven nekdy byla k
> nalezeni a jindy ne.

Zřejmě bude problém v tom, že některé knihovny jsou potřeba ještě před
voláním chroot() a jiné až po něm. Já to dělám tak, že je mám na obou
místech (/usr/lib i /home/bind/lib). Mimochodem, v tom postupu, který
jsem popisoval, jsem také samotný named nekopíroval "dovnitř" a spouštěl
ho "zvenku".

                                                         Michal Kubeček