Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Čtvrtek Březen 6 18:16:56 CET 2003

On Thu, Mar 06, 2003 at 03:42:21PM +0100, Miroslav BENES wrote:

> Ja jsem zaznamenal - pokud Wokna padnou a FATka je
> neknzistentni, nikdo to nedokaze opravit. Slo to dokud byly
> svazek o velikosti 120 GB (RAID0 pres 2x 60GB). nejde to pro 160
> GB (RAID0 pres 2x80 GB)

Takze mate nekolik moznosti:

1) zmensit oddil
2) pouzit jiny scandisk (asi Norton)
3) vystavit data na pomocny server pripojeny krizenym kabelem
   (coz muze byt plecka, ale musi mit alespon ATA100, jak jsem uz rikal)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz