Dve distribuce linuxu na jednom disku

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Březen 6 21:25:47 CET 2003

On Thu, 6 Mar 2003, Petr Klusek wrote:

> Zdravim vsechny linuxaky
>
> Potreboval bych poradit. Premyslim ze bych se vrhl na debiana, ale zatim
> bych potreboval aby mi chodil i mandrake, proto se vas ptam jestli vubec jde
> nejak udelat aby dva ruzne linuxy zdilely disk, a ja bych si pri bootu mohl
> vybrat tak jak si muzu vybrat nabotovat linux nebo windows. Neco podobneho
> jsem skousel z mandrakem a suse a nepodarilo se mi to. Dekuji Petr Klusek

Tak to musela byt docela jiste chyba mezi zidli a klavesnici.
Pokud budu mit pro kazdy system svuj oddil, spoleny swap a home, pak
nemuze byt zadny problem, porad je to vsechno preci jeden Linux.

Problematicka muze byt pouze cas s Lilem, aspon pro zacatecnika, ale i tak
to predstavuje pouze dalsi zaznam s odkazem na jiny root oddil.

R.V.