Dve distribuce linuxu na jednom disku

Petr Balas petr-news na balas.cz
Čtvrtek Březen 6 22:20:31 CET 2003

Radek Vybiral wrote:

> Tak to musela byt docela jiste chyba mezi zidli a klavesnici.
> Pokud budu mit pro kazdy system svuj oddil, spoleny swap a home, pak
> nemuze byt zadny problem, porad je to vsechno preci jeden Linux.

Sdileni /home bych se skoro i bal. Ruzne distrubuce budou mit ruzne
verze aplikaci a IMHO se to muze zbit na ruznych formatech konfiguracnich
souboru v /home adresari.

> Problematicka muze byt pouze cas s Lilem, aspon pro zacatecnika, ale i tak
> to predstavuje pouze dalsi zaznam s odkazem na jiny root oddil.

lilo cpat do boot sektoru (/dev/hda1 ne /dev/hda) a vyber partiton resit
prez SmartBoot Manager.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)