SAMBA a sdileni souboru mdb

Tomas MACOUREK macourek na microware.cz
Pátek Březen 7 09:44:20 CET 2003

Dobrý den,

Předem se omlouvám je-li dotaz tak napůl na Microsoft a tedy OT, ale
možná jste to již někdo řešili....

chtěl bych položit dotaz ohledně samby a sdílení souborů mdb na ní. Na
více serverech provozujeme tuto kombinaci tedy samba + Microsoft mdb
databáze informačního systému jehož jsme distributory, bez nejmenších
problémů se sdílením a to dlouhodobě (několik let).
	Nyní však u jednoho klienta opakovaně narážím na problém kdy samostatná
databáze kterou sdílejí za účelem evidence klientů (tedy jiná, náš
systém tam něběží) činí problémy, a to tak že z neznámého důvodu zůstává
viset *.ldb (i po odpojení uživatele od db)tedy zůstává uzamčena a tím i
nedostupná dalším uživatelům.
	Původně jsem podezříval HW, protože většinou došlo k problémům, když
"spadly wokna" na připojém stroji (což by bylo i pochopitelné) Nic méně
chová se to tak i ze stanice která je stabilnější (W2k) a bez varování
uprostřed práce.
	Laboroval jsem i s uzamykaním souborů, bez výsledku.
	Jinak samba jede super a bez problémů.

Díky za každou dobrou radu
--

Tomas MACOUREK