nejlepsi soft pro diskuzniforum pod linuxem?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 7 13:00:33 CET 2003

Dne pá 7. březen 2003 12:47 jste napsal(a):
> Zdravim,
> ja jsem drive pouzival KMail, ale pri velkem poctu mailu v jednom
> mailboxu (kolem 30000) zacal KMail padat a uz jsem se do te slozky
> nedostal.

Taky mi několikrát spadl, a soubory ve složce jsem ručně prošel a smazal
nějaké neposlušné maily - nebo přetáhl jinam.
Zdá se že má problémy pokud je ve složce hodně mailů, teď to již dlouho
neudělal. RH8,0 KMail 1.4.3

> Tak jsem presel na Evolution (import probehl bez problemu) a ted jsem
> uplne spokojeny.
>
> BTW: Setkal se nekdo z vas s podobnym problemem (RH 8.0, original KDE)?
>
> S pozdravem
> Buzrla Petr

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |