Virtualni mail hosting (Was: Sendmail remote root)

Pátek Březen 7 11:55:37 CET 2003

Ondrej Sury wrote:
> Uvedte konkretni priklad...  nebo alespon odkaz na konkretni priklad.
> qmail odmita zpravy, kdy remote MTA nepouzije CRLF jako EOLN, na jine
> omezeni si nevzpominam.

	V RFC pro SMTP neni toto jasne uvedeno? Tedy abych byl spravne
pochopen, tady mi to pripada, ze pokud remote MTA neco neudela, je
dobre, ze qmail zpravu ignoruje (a tedy se ho zastavam)... - u HTTP je
na 100% v RFC1945 receno, co je EOLN a jak je definovan - vcetne poradi
CR/LF ci LF/CR... (a na unixech proto musime pouzit "\n\r")... RFC si
potrpi na pomerne jasnou formalni definici, ci BNF procesu, takze bych
to ocekaval...

	Jinak ty dalsi casti, ktere jste zminoval - jsou soucasti qmail baliku
od autora a skutecne qmail od 'autora' ma vsechny moznosti o kterych
pisete (pokud ne - a ja to vazne nevim - muzeme dojit k tomu, ze i treba
u sendmailu muzeme pres knihovnu milter (ci patchovanim) z tohoto
systemu udelat zcela neco jineho..:-))?