Virtualni mail hosting

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Březen 7 12:30:29 CET 2003

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	Jinak ty dalsi casti, ktere jste zminoval - jsou soucasti qmail baliku
> od autora a skutecne qmail od 'autora' ma vsechny moznosti o kterych
> pisete (pokud ne - a ja to vazne nevim - muzeme dojit k tomu, ze i treba
> u sendmailu muzeme pres knihovnu milter (ci patchovanim) z tohoto
> systemu udelat zcela neco jineho..:-))?

Nejsou.  Ja se vsak ciste informativne ptal, jak se to dela na jinych MTA
(proto take ta zmena subjectu).  Nekdo mluvil o pouzitelnosti pro ISP a
zrovna tyto balicky tu pouzitelnost pro ISP znacne vylepsujou.  Jak by se
napriklad hostovalo 10k domen na postfixu, sendmailu atd., tak aby to nebyl
jeden velky bolehlav.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6