nejlepsi soft pro diskuzniforum pod linuxem?

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Pátek Březen 7 12:47:03 CET 2003

Zdravim,
ja jsem drive pouzival KMail, ale pri velkem poctu mailu v jednom
mailboxu (kolem 30000) zacal KMail padat a uz jsem se do te slozky nedostal.

Tak jsem presel na Evolution (import probehl bez problemu) a ted jsem
uplne spokojeny.

BTW: Setkal se nekdo z vas s podobnym problemem (RH 8.0, original KDE)?

S pozdravem
Buzrla Petr

--
S pozdravem