Virtualni mail hosting

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Březen 7 14:10:08 CET 2003

Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk> writes:

> Pri takom objeme to uz asi vacsina ma nejako spravene napr. cez LDAP nie ?
> A tam sa daju zadefinovat prava pokial sa nemylim, takze by to malo riesit
> ten tzv. "bolehlav".

Ano uz se dostavame k "jadru pudla" -> to "nejako spravene napr. cez LDAP"
me v puvodni otazce zajimalo.

Protoze pro qmail existuje nekolik systemu, kde to "nejako" je presne
definovane (qmail-ldap, vmailmgr, vpopmail - ty znamejsi).  Tj. jsou k tomu
utility na pridavani domen, uzivatelu apod.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6