Virtualni mail hosting

Pátek Březen 7 14:28:51 CET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 02:10:08PM +0100, Ondrej Sury wrote:

> Ano uz se dostavame k "jadru pudla" -> to "nejako spravene napr. cez LDAP"
> me v puvodni otazce zajimalo.

Nejsem expert na psani sendmial.cf a pouzivam predem vytvorena M4 makra.
Nicmene vim, ze sendmail cte externi data z plain-text souboru a pouziva
i *.db (hashovana databaze). Proto predpokladam, ze propojeni s jinym
systemem ziskavani dat nebude tezke a asi to pujde najit i pomoci
Google.

> Protoze pro qmail existuje nekolik systemu, kde to "nejako" je presne
> definovane (qmail-ldap, vmailmgr, vpopmail - ty znamejsi).  Tj. jsou k tomu
> utility na pridavani domen, uzivatelu apod.

Pane kolego, mejte rozum - dokazujete, ze Qmail je lepsi, protoze je k
nemu nastroj (nebo aplikace XY). To je nelogicke, protoze to nevypovida
nic o puvodnim programu (a jeho komparativnim konkurentu).

Navic ja proste nic takoveho na stole nemam, mam okolo sebe jen 50+
serveru s normalnim provozem a odmitam kvuli Vasemu poteseni sedet tyden
u Google a testovat nejake jine subsystemy (ktere navic NEMUSI byt
vazane na sendmail).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz