Virtualni mail hosting

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Březen 7 14:37:27 CET 2003

Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz> writes:

> Pane kolego, mejte rozum - dokazujete, ze Qmail je lepsi, protoze je k
> nemu nastroj (nebo aplikace XY). To je nelogicke, protoze to nevypovida
> nic o puvodnim programu (a jeho komparativnim konkurentu).

Ne nic nedokazuju, ja rikam: Pro qmail je to takhle.  Jak je to pro ostatni
MTA?  Zkuste se oprostit od toho, ze vsichni priznivci qmailu musi byt
fanatici, kteri si nevidi na spicku nosu.

A protoze nekdo v konferenci psal, ze qmail neni vhodny pro ISP, tak ja
pouze rikam: qmail je vhodny pro hostovani hodne domen, protoze k nemu
existuje nekolik nadstaveb, ktere toto usnadnuji.

> Navic ja proste nic takoveho na stole nemam, mam okolo sebe jen 50+
> serveru s normalnim provozem a odmitam kvuli Vasemu poteseni sedet tyden
> u Google a testovat nejake jine subsystemy (ktere navic NEMUSI byt
> vazane na sendmail).

Nikdo konkretne vas nenuti k odpovedi!  Zapomente na to, ze jsem nejakou
zpravu psal a bezte se venovat svoji normalni praci.  Usetrite cas me i
sobe.  Diky.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6