mkisofs a chyba duplicity dlouhych souboru

Leos Urban Leos.Urban na qds.cz
Pátek Březen 7 13:41:53 CET 2003

Dobry den,

pouzivame DVD recorder na denni zalohovani dat. Nejprve se smaze DVD-RW, pak
se vytvori filesystem a nakonec se vypali.

Vytvareni FS se provadi:
 mkisofs -r -jcharset iso8859-2 -V "`date +%Y.%m.%d-%H:%M`" \
 -l -o $ISOFILE $BACKUPDIRS >> "$LOGDIR/zaloha.log" 2>&1

Vcera se mi stalo to, ze nekdo ulozil na server dva soubory (dodane s text
602), ktere jsou hodne dlouhe a lisi se jen na konci.

Vysledkem mkisofs bylo (odcesteno):
mkisofs: Error: /samba_data/Informacni technologie/Licence 602/Podminky
pouziti licence PC SUITE podle usneseni vlady CR c_ 624-01.htm and
/samba_data/Informacni technologie/Licence 602/Podminky pouziti licence PC
SUITE podle usneseni vlady CR c_ 624-01_soubory have the same Joliet name
mkisofs: Joliet tree sort failed.

A vytvareni vysledneho ISO souboru ani nezacne a tim se v podstate
nezalohuje.

Toto chovani se mi pochopitelne vubec nehodi, ale nevim jak to obejit.
Hledal jsem tady i v googlu, nasel jsem parametr -joliet-long, ten mi ale
nejde (RH7.3+Updaty) a i ten to zveda "jen" na asi 100 znaku (nyni 64).
Idealni by bylo, aby proste mkisofs ty soubory vubec nezahrnul, vypsal
varovani a jel dal (pravdepodobnost vyskytu tohoto problemu neni u
normalnich lidi moc velka).

Horsi je, ze to muze vzniknout kdykoliv a muze to nekdo udelat i umyslne.
Staci kdyz ma pristup k zalohovanym datum.

Napada mne jedine reseni - udelat program, ktery projde zalohovane adresare
a vytvori soubor se seznamem "ignorovanych" souboru, ktery se preda do
mkisofs jako exclude-list.

Mate nejaky jiny napad?

Diky.
Leos Urban