mkisofs a chyba duplicity dlouhych souboru

Pátek Březen 7 15:07:00 CET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 01:41:53PM +0100, Leos Urban wrote:
[...]
> Horsi je, ze to muze vzniknout kdykoliv a muze to nekdo udelat i umyslne.
> Staci kdyz ma pristup k zalohovanym datum.
>
> Napada mne jedine reseni - udelat program, ktery projde zalohovane adresare
> a vytvori soubor se seznamem "ignorovanych" souboru, ktery se preda do
> mkisofs jako exclude-list.

Napsat skript, ktery z dlouhych jmen udela kratka tak, ze dany dokument
zabali treba do ZIP archivu, protoze ten si muze uzivatel Windows
transparentne kliknutim "otevrit".

Jmeno ZIP archivu muze byt treba zacatek jmena + nejake cislo (pro odliseni).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz