mkisofs a chyba duplicity dlouhych souboru

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Březen 7 17:59:28 CET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 03:07:00PM +0100, Milan Kerslager wrote:
> On Fri, Mar 07, 2003 at 01:41:53PM +0100, Leos Urban wrote:
> [...]
>
> Napsat skript, ktery z dlouhych jmen udela kratka tak, ze dany dokument
> zabali treba do ZIP archivu, protoze ten si muze uzivatel Windows
> transparentne kliknutim "otevrit".
>
> Jmeno ZIP archivu muze byt treba zacatek jmena + nejake cislo (pro odliseni).
>                         Milan Kerslager

Jenže to je už nestandardní řešení. Názvy pro Joliet jsou v současné
době zkracovány v mkisofs na 64 znaků pouhým useknutím přečnívající
části. Soubor tedy nejprve ztratí příponu a pro mnoho wokenních klikačů
se tak stane nepoužitelným.

Vidím to na bugreport a následný patch dle tohoto vzoru: Název pro Joliet
zkrátit před poslední příponou tak, aby tam zbylo místo pro jednoznačné
rozlišení názvu před touto příponou. Tedy analogicky zkracování na 8.3.

Do té doby se vykašlat na Joliet a zálohovat jen RockRidge.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz