Desktop na PIII 450Mhz?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Březen 8 23:08:33 CET 2003

Pavel Benisek wrote:

> Proc ne Gnome 2.2 ? Na pomalejsich strojich jej pouzivam a je podstatne
> rychlejsi nez KDE 3.x. Samozrejme ze na Pentiu 100MHz bych mozna nasadil
> jeste neco rychlejsiho, ale IMHO na Vasem relativne dobrem stroji bude v
> pohode.

KDE ma jednu ohromnou vyhodu - je konzistentni. Gnome je obavam se tak
trochu kazdy pes (program) jina ves. Lide okolo Gnome si to sice uvedomuji,
ale jednak vysledky teprve budou a druhak pouzite reseni (orezat temer
vsechny moznosti konfigurace) se mi nezda zcela optimalni.
BTW uz existuje stabilni Evolution pro Gnome2?

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)