Desktop na PIII 450Mhz?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 9 00:12:48 CET 2003

>KDE ma jednu ohromnou vyhodu - je konzistentni. Gnome je obavam se tak
>trochu kazdy pes (program) jina ves. Lide okolo Gnome si to sice uvedomuji,
>ale jednak vysledky teprve budou a druhak pouzite reseni (orezat temer
>vsechny moznosti konfigurace) se mi nezda zcela optimalni.
>BTW uz existuje stabilni Evolution pro Gnome2?

Prave ta konzistence mne skoro desi. Jako neuzivatel KDE si spustim
treba kmail
a cekam nez nastartuji ruzne KDE sluzby... To se mi nelibi. Take se mi
nelibi, ze
se KDE snazi vse obslouzit na vlastni pest... Zvuk, klavesnici, maily
uklada kamsi
"k sobe"... Chapu, ze treba cesky KDE-ovladac klavesnice vznikl v dobe, kdy
neexistovala poradne fungujici ceska klavesnice pro X. Ale ten zbytek?

Aby nebyla mylka - nejsem vubec ortodoxni. Pravidelne KDE testuji. Zatim
mohu
s klidnym svedomim konstatovat, ze jsou sice krasna, vse je intergrovano
a hned
po ruce - ale presto se mi lepe pracuje s xtermem, vimem, prohlizeci
dvilx a xv,
to vse ve Windowmakeru. Novy na MS Windows zvykly uzivatel bude ovsem mit
jine pozadavky. Takze jsme opet u klasickeho zaveru - kazdeho ceka, aby
se propletl
spleti ruznych alternativ a vybral pro sebe tu optimalni.

Dobrou noc preje
OldFrog.

PS: A pokud integraci, tak nejakou ve stylu GNUStepu a jeho objektoveho
prostredi.
Jenze GNUStep tak nejak spis pospava, zda se mi. Resp je natolik
minoritni, ze
postupuje jen pomalu.