Jak rozbalit SRPM?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Březen 9 09:52:41 CET 2003

On Sun, 9 Mar 2003, Jan Houstek wrote:

> Hmmm. To vim, jen mi vadi, ze tem balik ma v nazvu i386 a ja to nechci na
> i386. Bojim se, ze v tom jsou aplikovane patche se lisi podle architektur
> a tedy lepsi cesta je pres src.rpm.

No, zajimava otazka. Pravdepodobne tam skutecne budou aplikovane _pouze_
patche pro i386, nicmene by tam rozhodne nemelky byt patche, ktere
znemozni kompilaci kernelu pro jinou architekturu.
Ono je vubec problem, ze ten RH je od jiste verze dostupny vyhradne pro
i386.

> OK. Ale jak z neho udelat rozbaleny strom s aplikovanymi patchi? Rucne?

Ano, rucne, resp. skriptem. .tar.bz2 mas, patche rozbalene ve stjenem
adresari (/usr/src/redhat/SOURCES).

> OK, ale v jakem poradi ty patche aplikovat? Jake aplikovat?

V jakem poradi poznas podle .spec file - tam jsou patche vypsane a v tom
poradi v jakem tam jsou se take aplikuji (keywords Patch1, Patch2, atd.)

--
JiKos.