Jak rozbalit SRPM?

Neděle Březen 9 15:20:11 CET 2003

On Sun, Mar 09, 2003 at 10:31:17AM +0100, Jan Houstek wrote:

> Hmm, tim si prave nejsem na 100% jisty. Je mozne, ze se vyber patchu ridi
> cilovou platformou. No nic, asi mi nezbyde nic jineho, nez to prozkoumat.

*.src.rpm obsahuje vanilla jadro, sadu zaplat a predpis pro jejich
aplikaci, naslednou kompilaci a pak umisteni do *.rpm baliku.

kernel-source*.rpm obsahuje zdrojaky se vsemi aplikovanymi zaplatami

Nektere zaplaty mohou byt zavisle na architekture (viz spec soubor),
takze pri sestavovani (a kompilaci) pro ia32 architekturu nebudou
pouzity (nicmene to Vas nemusi vzrusovat, protoze zaplaty pro jine
platformy pro PC nepotrebujete).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz