Aky OS pre zaciatocnika? hladam informacie do zaciatku...

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Březen 9 11:50:17 CET 2003

> Presne tak, toto je podla mna v danej situacii rozhodujuce kriterium.
> Ono vovnutri su tie distribucie vlastne vsetky rovnake, ked sa chces
> ucit, tak je to viacmenej jedno.

Zas tak uplne stejne nejsou. Ja jsem odkojeny na Debianu, i kdyz ve svych
linuxovych zacatcich jsem experimentoval se vsim moznym. Posledni dobou se
snazim trochu vic proniknout do RH (castecne ze zvedavosti, castecne
proto, ze se to muze nekdy hodit) a jde to velmi ztuha.

Na svych znamych pozoruju, ze migrovat mezi distribucemi neni prilis
snadne, malokdo pouziva neco jineho, nez to, na cem se linux naucil.
Zacatecnik se asi muze zaucit na cemkoliv, ale mel by si to poradne
rozmyslet a nebrat ohled jen na "jednoduchost". Nemam moc rad rady typu
"pro zacatecniky je nejlepsi <....>".

-- Honza Houstek