Aky OS pre zaciatocnika? hladam informacie do zaciatku...

Martin Kyral xkyral na fi.muni.cz
Pondělí Březen 10 18:50:31 CET 2003

1) kazda linuxova distribuce ma free verzi (doporucuju mandrake gpl set
www.mandrake.cz - dobrej (nejen) pro zacatecniky :)).
2) malo RAM, s 64 uz by to bylo solidni -> jako window manager pouzivej
icewm (dost podobny windows) nebo wmaker, blackbox - maji minimalni naroky
na hw. kdyz nebudes pouzivat kde/gnome, tak usetris i dost mista na disku,
tech 1.2gb by melo stacit