Jak rozbalit SRPM? [castecne vyreseno]

Neděle Březen 9 15:25:27 CET 2003

On Sun, Mar 09, 2003 at 11:43:58AM +0100, Jan Houstek wrote:
> Tak prikaz, ktery jsem hledal, ale pri cteni toho man rpm prehlednul, je
> rpm -bp <spec_file>
>
> Provede to presne to, co jsem chtel, tj. rozbaleni zdrojaku a aplikace
> patchu. Jinak aplikovane patche se skutecne lisi podle architektury, spec
> soubor primo hyri makry %ifarch.
>
> Problem je v tom, ze kdyz to na tom sparkovi pustim, tak rekne
> "Architecture not included" a kdyz ji tam rucne pridam, tak na nejakem
> patchi cislo 5000 ma failed hunks. Pochopil bych, ze proste ta platforma
> neni podporovana, ale uz nejak nechapu, proc je tam spousta sparc-specific
> [...]

Je mozne, ze se pro Advanced server jadro preklada, ale pri sestavovani
pro ia32 platformu to neni potreba (a tak to nikdo nezkousi a
neopravuje).

Takze muzete ty hunky poresit rucne nebo se mrknout na jadra pro AS:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/2.1AS/en/os/SRPMS

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz