Jak rozbalit SRPM? [castecne vyreseno]

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Březen 9 17:14:35 CET 2003

> Je mozne, ze se pro Advanced server jadro preklada, ale pri sestavovani
> pro ia32 platformu to neni potreba (a tak to nikdo nezkousi a
> neopravuje).
>
> Takze muzete ty hunky poresit rucne nebo se mrknout na jadra pro AS:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/enterprise/2.1AS/en/os/SRPMS

Hmmm, jenze jedine, co mam k dispozici, je jedno src.rpm od autora patche,
ktery chci pouzit. Ano, muzu zacit rucne resit hunky (mimochodem
nenastavaji v pridanych patchich a original RH jadro se chova stejne), ale
tim ztraci smysl to, proc jsem se snazil pouzit ten RH kernel.

Ekvivalentni patche proti vanilla mi nevyhovovaly a navic se tloukly s
dalsim patchem, ktery uz v RH kernelu je, tak jsem logicky zkusil
podporovany RH kernel. Jenze ten pro sparc proste nezkompiluju, tedy
alespon ne bez reseni netrivialnich hunku, cimz to pro me prestava byt
zajimave.

-- Honza Houstek