DOtaz do dvou tabulek v OpenOffice 1.0.x

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Březen 10 09:50:58 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Moc nechapu otazku, ve zdrojich dat je samozrejme mozne dat jako zdroj dat
> tabulku OOo. Pak se z toho daji delat deriove dopisy, nebo cokoliv jineho.

Možná jsem to nepřesně formuloval: chci vytvořit "relationals" mezi
tabulkami OO. První tabulku mi to otevřít dovolí, druhou nevím jak otevřít,
protože mi OO nic nenabízí a její připojení vedle té první nefunguje. Pokud
to nejde, považuji to jako zásadní překážku pro reálné využití DB uvnitř
OO, protože stejné omezení měl StarOffice 5.2. Pokud jste chtěl použít
propojení dvou a více tabulek, byl jste nucen instalovat Adabas jako
samostatný server a připojovat se na něj, ale myslím, že i tam byla pro free
použití velká omezení: počet připojení + velikost tabulek...

Pokud to snad jde, sem s tím! :)
MK