ulozeni parametru route tabulky

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Úterý Březen 11 11:52:05 CET 2003

Michal Kubecek po 10. března 2003 23:47 wrote:

> Jsou i důležitější věci než elegance. Třeba v SuSE 8.1 bych to správně
> měl psát do /etc/sysconfig/network/routes. Jenomže když jsem ani po
> dvaceti minutách nedokázal přijít na to, co mu tam zapsat, aby provedl
> příkaz
>
>   ip route add 10.107.1.0/24 via x.y.z.w src 192.168.33.10
>
> rezignoval jsem a napsal si skript, který provede přímo tento příkaz.
> Ten jsem dal do /etc/sysconfig/network/if-up.d/ a všechno běhá bez
> problémů. Což je IMHO důležitější než nějaká elegance :-).

                                                      Michal Kubeče

Hmm ... elegance neni vse...potom co jsem na tim sedel uz 2 dny a podle
skriptu sysconfig/network/ifup-* a dalsich sem si myslel ze to chapu, ale
docilil jsem maximalne toho, ze to tam opravdu dopsalo jiny pravidla ale
ty fungovali nak naprosto zbesile.(nesly pak rucne odebrat, hlasilo to
samy errory atd.)
Takze sem si to udelal rucne do init.d a bez problemu :)

Jirka