Desktop na PIII 450Mhz?

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Pondělí Březen 10 11:14:17 CET 2003

oldfrog na volny.cz wrote:

> Prave ta konzistence mne skoro desi. Jako neuzivatel KDE si spustim
> treba kmail
> a cekam nez nastartuji ruzne KDE sluzby... To se mi nelibi. Take se mi
> nelibi, ze
> se KDE snazi vse obslouzit na vlastni pest... Zvuk, klavesnici, maily
> uklada kamsi
> "k sobe"... Chapu, ze treba cesky KDE-ovladac klavesnice vznikl v dobe,
> kdy neexistovala poradne fungujici ceska klavesnice pro X. Ale ten zbytek?

 Zvuk si kazdy obsluhuje stejne sam, nebo ne, tak proc by arts mel byt horsi
nez treba esound? Ten "cesky KDE-ovladac" klavesnice je vlastne graficky
frontend pro setxkbmap. KMail ma maily normalne v mbox nebo maildir
formatu, cestu k nim jde dokonce v cfg souboru u zmenit (v kmailrc v
[General] polozka folders=<dir>).

 Pokud se nekomu nechce porad cekat na startovani tech par nutnych KDE
daemonu, staci si do nejakeho startovaciho skriptu napsat 'kdeinit' a ty
sluzby budou v pameti viset porad (jinak nejak nechapu co zrovna tohle ma
spolecneho s konzistenci).

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz