sluzba KB mojebanka

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Březen 10 20:53:48 CET 2003

Dobry vecer, chodi %subj% nekomu uspokojive na Linuxu? Demo mi v Mozille
fungovalo, ale nedari se mi vygenerovat certifikat :-(( vidim jen zelene
okno a kdyz kouknu do kodu, tak je tam jakysi frameset a nic vic :(
Jestli je problem jen v tom certifikatu a jinak to chodi, tak ten si
muzu vygenerovat z Win, ale downgradovat system na Win na furt se mi
nechce

Jen tak btw:
Kdyz u nas ve skole byly zenske z KB delat reklamni kampan, tak jsem se
schvalne zeptal, co jako na to potrebuju, a rikali, ze to jede na
jakemkoli PC. Tedka jsem se dival na technicke pozadavky a chteji Win +
IE5+ + JVM + 300MB na HDD, coz me uplne dostalo, to jako ten certifikat
ma 300MB?? :( Ony snad vubec netusily, co je to "jakykoli" PC, ale tem
bych to odpustil. Adminovi te sluzby nee, tomu poslu "bugreport"

s pozdravem
jardiq

PS Mam Mozillu 1.1, JRE 1.3.1
--