sluzba KB mojebanka

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Březen 10 21:56:30 CET 2003

On 10 Mar 2003, Jarda Kosulic wrote:
> Dobry vecer, chodi %subj% nekomu uspokojive na Linuxu? Demo mi v Mozille
> fungovalo, ale nedari se mi vygenerovat certifikat :-(( vidim jen zelene
> okno a kdyz kouknu do kodu, tak je tam jakysi frameset a nic vic :(
> Jestli je problem jen v tom certifikatu a jinak to chodi, tak ten si
> muzu vygenerovat z Win, ale downgradovat system na Win na furt se mi
> nechce
Nechodi, uz jsem si s nimi docela dost dopisoval, ale porad vyzaduji
MS Windows. A pry platforma linux je pro ne nezajimava.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 494 673874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 494 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 494 623493