ulozeni parametru route tabulky

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Březen 10 23:47:14 CET 2003

On Mon, Mar 10, 2003 at 08:05:32PM +0100, Jirka Slaby wrote:

> no to me samozrejme napadlo, ale rikal sem si, ze to bude lepsi udelat
> "elegantneji" a ne ze si udelam script kterej bude pravidla odstranovat a
> pak je tam zase davat. Init to musi z neceho cist prece...

Jsou i důležitější věci než elegance. Třeba v SuSE 8.1 bych to správně
měl psát do /etc/sysconfig/network/routes. Jenomže když jsem ani po
dvaceti minutách nedokázal přijít na to, co mu tam zapsat, aby provedl
příkaz

  ip route add 10.107.1.0/24 via x.y.z.w src 192.168.33.10

rezignoval jsem a napsal si skript, který provede přímo tento příkaz.
Ten jsem dal do /etc/sysconfig/network/if-up.d/ a všechno běhá bez
problémů. Což je IMHO důležitější než nějaká elegance :-).

                                                       Michal Kubeček