jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Březen 11 00:00:47 CET 2003

On Mon, 10 Mar 2003, Vaclav Dvorsky wrote:

> Nejsem az takovy expert na kompilace, takze nevim presne, kam bych to
> mel napsat.
> make --IGNORE_CC_MISMATCH ani variace na podobne tema nefunguji a v
> /usr/src/RPM/SPECS/NVIDIA_kernel.spec jsem take nic povedomeho neobjevil.

Zkusil bych neco jako
export IGNORE_CC_MISMATCH=1
make

> Mimochodem ma make neco jako recovery, tedy v pripade nezdaru uklid a
> uvedeni vseho do puvodniho stavu?

make jako takovy si zadnou databazi co kam nainstaloval neudrzuje (coz je
take jeden z hlavnich argumentu, proc pouzivat nejake balickovaci systemy)
- nektere slusneji napsane programy maji v makefile target 'clean', ale
neni to pravidlem platicim za vsech okolnosti.

--
JiKos.