jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 01:24:44 CET 2003

Jan Houstek napsal(a):

> IMHO cesta nejmensiho odporu je zkompilovat cele jadro tou verzi
> kompilatoru, kterou mate v distribuci. BTW mne se mi vedle sebe
> celkem v pohode snasi gcc-2.95, gcc-3.0.x a gcc-3.2.x, takze si
> muzete zkusit nainstalovat tu starsi verzi vedle te stavajici, ale
> zalezi to na distribuci. Jinak pokud potrebujete ten system mit
> rock-stable, tak na jadro vrele doporucuju gcc-2.95, s jadry
> kompilovanymi gcc-3.x jsem vzdycky mel nejake potize (sice minoritni,
> ale mel). Mozna uz se to ale zmenilo.

Uff, to se mi - neulevilo :)
Ale nadruhou stranu je to zajimava vyzva. Vlastne nemam co ztratit, o
kompilaci jadra jsem se uz parkrat pokousel a vzdy jsem to vzdal pri
prvnich problemech, vlastne se k ni opakovane vracim a citim v tom svou
slabinu. Pokud jde o kompilace ze zdrojovych kodu, nerad se poustim do
"vetsich akci" a drzim se spis pri zemi.

Takze se do toho asi pustim. V nejhorsim mam porad stare jadro. A uplne
v nejhorsim snad za chvilku vyjde stabilni Mandrake 9.1. Ja jsem tuhle
betu vlastne jen zkousel, jestli bych si ji uz mohl definitivne nasadit
na desktop. Zjistil jsem, ze ano a i kdyz mam dualboot s WinXP, zacinam
si vic zabydlovat prave ten Madrake. Ke stesti uz mi chybi prave jen ten
Quake3.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz