jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 01:35:26 CET 2003

Jirka Kosina napsal(a):

> Mezi gcc 3.0 a gcc 3.1 zeje, co do vnitrnosti, kupodivu celkem
> propast, takze se tomu ani moc nedivim. Je zasadnim zpusobem zmenem
> optimalizator, byly pridany nove optimalizace atd. Mezi gcc 3.2.1 a
> 3.2.2 zdaleka takove zasadni zmeny nejsou. Ovsem to nemusi samozrejme
> nutne znamenat, ze to bude fungovat :)

Zda se mi, ze kompilacim rozumite, rozhodne o moc vic nez ja. Ja jsem
zatim kompiloval vzdy jen kdyz jsem neco naprosto nutne potreboval a
nebylo to v rpm (Qmail) nebo kdyz jsem neco potreboval zmenit (Samba).
Jinak se jim radeji vyhybam, jednou jsem dokonce sel takovou trochu
silenou cestou, ze jsem si vyrobil radeji rpm balicek a to dost slozite,
ze jsem rozbalil zdrojaky, nahodou objevil spec soubor, nakopiroval to
do /usr/src/RPM/SOURCES/ a pak jsem delal psi kusy v tom spec (ten byl
proklate stary, skoro nic nesouhlasilo), az se mi to nakonec povedlo.

Mam v sobe nejak zazity mytus, ze instalace ze zdrojaku je chaoticka, ze
se mi tim nakopiruje hromada veci, ktere nevim kam, nemam cas to
zjistovat a kazdpodane to pak nebudu treba umet odinstalovat.
I kdyz jsem toho uz precetl dost na root.cz a jinde, nemohu se tohoto
dojmu zbavit. Muzete mi povedet, jestli je muj pocit spravny nebo se
kompilaci bat nemusim?

Preci jen rpm -e a je uklizeno...

--
Vaclav Dvorsky