sofistikovana ochrana souboru (bylo Re: tvorba sifrovaneho pdf)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Březen 11 02:19:39 CET 2003

On Mon, Mar 10, 2003 at 11:08:57PM +0100, Michal Bozon wrote:
> Ma nekdo zkusenosti se software, ktery umi pod linuxem generovat PDF
> chranene sifrovanim? Mne je znam pouze scribus, ale ten je zatim v
> plenkach. Zajimalo by mne take, jestli je toto mozne v OpenOffice.

toto mne privadi na otazku:

nedavno jsem slysel v radiu, ze mrkvosoft zavadi "novou technologii na
ochranu dokumentu". jedna se o sifrovani as casovym omezenim, deleni do
skupin a podobne. vetsi podrobnosti si nepamatuji, ale maslim ze je
jasne o cem je rec - udrzovani dokumentu pod zamkem tak, aby jedno
oddeleni nemohlo cist dokumenty druheho oddeleni, po urcite dobe prava
vyprsi a dokument je necitelny uplne...

chtel bych se zeptat:
existuje na linuxu nejaka implementace reseni podobne problematiky?

diky

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487