sofistikovana ochrana souboru (bylo Re: tvorba sifrovaneho pdf)

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 11 03:01:19 CET 2003

> nedavno jsem slysel v radiu, ze mrkvosoft zavadi "novou technologii na
> ochranu dokumentu". jedna se o sifrovani as casovym omezenim, deleni do
> skupin a podobne. vetsi podrobnosti si nepamatuji, ale maslim ze je
> jasne o cem je rec - udrzovani dokumentu pod zamkem tak, aby jedno
> oddeleni nemohlo cist dokumenty druheho oddeleni, po urcite dobe prava
> vyprsi a dokument je necitelny uplne...

To casove omezeni mi pripada dost divne. Nehlede na to, ze mi neni prilis
jasne, jak by se to dalo implementovat, by to muselo v okamziku vyprseni
terminu vycistit mozky vsech, kteri si to precetli ...

-- Honza Houstek