ext2 recovery

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Březen 11 09:21:51 CET 2003

Zdravim,

trosku nepozozrnosti a mke2fs /dev/hda4 namiesto e2fsck /dev/hda4 ma
stalo stratu jednej ext2 particie (debian sid) - nastastie (alebo
nanestastie - to zatial neviem posudit) som to pomocou ctrl+c stopol,
takze mke2fs nedokoncil svoju pracu

na hda2 mam debian woody, primountovat to neviem:
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda4,
       or too many mounted file systems

recover nepomoze, lebo particiu neviem primountovat ... pomohol by
debugfs, keby som nasiel ine superbloky na konci disku? (tam, kde mke2fs
nestihol zapisat nove?)

da sa kompletne obnovit filesystem pri takejto havarii? pretoze napr.
recover iba ponukne destination directory, kde jednotlive subory
skopiruje - ja by som to potreboval samozrejme s celou adresarovou
strukturou

nepotrebujem zatial undelete, najprv asi treba obnovit filesystem, aby
sa dal aspon primountovat (?????) - samozrejme, ze skusam -o ro

paradoxne je, ze akurat woodyho som si uspesne zalohoval pomocou
mondoarchive na cd a chystal som sa aj na sida, lenze som to nestihol

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE