Jak moc dobry je update verzi RH? (Bylo: RE: RH8.1 kdy ?)

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Březen 11 09:57:56 CET 2003

> pohyb tak by
>
> Nemyslim si, ze to bude tak rychle. Zamrznuti Raw Hide muze
> znamenat, ze zamrznul vyvoj balicku, ale nemusi to byt blizko
> vydani ostre verze. V minulosti se dost spalili, takze se
> jiste budou snazit o dlouhodobe testovani (v laborkach).
>
> Oficialne tvrdi, ze to vydaji, "az to bude ready".
>
> Jinak vydani ostre verze zjistite obvykle par dni pred tim
> tak, ze sledujete velke mirrory ftp.redhat.com (napr.
ftp.linux.cz), a kdyz se tam objevi adresar, do ktereho nemuzete, tak je to
"na spadnuti" :)

Loni to bylo tusim na prelomu duben/kveten.

No kdyz jsme u nove verze. Jake mate kdo zkusenosti s upgradem Redhat na
vyssi verzi? Ja jsem byl odjakziva neduverivy a resil jsem to cistou
instalaci novejsi verze. Ale ted tam mam nainstalovane veci, ktere se mi
nechce instalovat znovu. Tak by me zajimalo, jake jsou zkusenosti s upgrade.
Jestli jsou s tim nejake problemy - prestane fungovat neco, co fungovalo,
nejake aplikace to nemaji rady, atd.

Diky

TNX