ext2 recovery

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Březen 11 13:00:34 CET 2003

On Tue, Mar 11, 2003 at 09:34:39AM +0100, Milan Kerslager wrote:
> [...]

no, stopol som to v casti:
Writing inode tables:  43/153 (presne cisla to nie su)

superbloky uz asi boli prepisane, takze som skusil mke2fs -S /dev/hda4,
nasledne na to e2fsck a subory mi obnovilo do /lost+found ... pomocou
find . -user .... som nasiel subory, ktore patrili danemu pouzivatelovi
a pomocou file * som zistil, ktore subory su pre mna dolezite ... vsetky
subory daneho pouzivatela som si presunul na iny disk (je ich spolu asi
14MB, takze to budu pravdepodobne konfig. subory z home adresara pouzivatela)

> Rekl bych, ze vsechno je dost dobre zdokumentovane, staci "jen" cist.

no, to ano - cisto zmazane subory som uz obnovovala podarilo sa ... v
tomto pripade som nevedel, ci mi mke2fs narobil este nejake skody naviac

> Nicmene pripravte se na nejhorsi :-(

az take strasne to nebolo ;-) dolezite subory mam, preinstalovanie
systemu nie je nutne, lebo to bol iny linux, ktory som vyberal pri
bootovani a malokedy som ho pouzival ... takto som si mozno pripravil
volne miesto na iny operacny system ;-))

aj keby sa mi tie subory stratili, velmi by to nevadilo - boli to len
subory stiahnute z internetu - aj preto som tomu nevenoval az taku
dolezitost

ale keby to niekomu pomohlo, nasiel som este jeden programcek:

Ext2 Superblock Locator
http://www.schumann.cx/e2sl/

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471